zm_ndd

Cuma

pencereden uzanıyorum. kokusu dolaşıyor zihnimde gördüklerimin. kollarım aşağı sarkıyor, uzamaya başlıyor, yere değiyor, ıslak toprağa değiyor. bulanıyorum, iğrenmeyle karışık bir tedirginlik hissi, tedirginliğe bulaşık bir korku. ellerimi siliyorum duvarlara, hızlı hızlı sürtüyorum. derimi temizlemeye çalışıyorum, derimi sökercesine. doğruluyorum. ellerimi çekiyorum. biri kırmızı biri sarı iki küçük yılan. sarıdan eminim, diğeri kırmızı değil de yeşil belki. başak formunda 2 yılan. biri çıkıyor önce bacağımın bileğime yakın bir yerinden. bulanıyorum. iğrenmeyle karışık bir tedirginlik hissi, tedirginliğe bulaşık bir korku. sonra iki yılan birden çıkmaya başlıyor aynı yerden. artık delik olan o aynı yerden. bakıyorum. dokunamıyorum. acıtmıyor canımı. acır mı acımaz mı diye düşünmüyorum. bulanıyorum sadece. dönüyorum dönüyorum dönüyorum. yılanlar çıkıyor, çıkmaları bitince o deliğe düşüyorum.

Etiketler: