zm_ndd

Salı



01:08- kahve. is. muzik. blog. song of the nile-dead can dance. imla. tdk.
yazmaya, ara------ ise, devam.........

"siyasi" kelimesindeki i'de sapka yok. yazar oyle oldugunu dusunmus. ama yok. tdk'dan baktim, duzelttim. "dini" kelimesinde ise var; yazar dogru kullanmis bu kez sapkayi.
---------
"sanirsin
daglarda yol olmaz
usanirsin
kalbinde guc kalmaz
uzanirsin
yarin olmaz
zor gunlerin
ardinda huzur olmaz ki her zaman
umutlar yon bulmaz
yarin olsa da
beklenen gun olmaz
...
geliyor geciyor zaman
donuyor durmuyor dunya"
-----------
01.27
"we lost in space
and the time is our own" serenade-steve miller band
-----------

iste iste, bir anda insani nedensizce mutlu eden o sarki..

take me back to my boat on the river
i need to go down, İ need to come down
take me back to my boat on the river
and İ won't cry out anymore
time stands still as İ gaze in her waters
she eases me down, touching me gently
with the waters that flow past my boat on the river
so İ don't cry out anymore
...
the river is wide
...
the river is deep
...
take me back to my boat on the river
and i won't cry out anymore
-styx
01:37
----------
vega diye birileri vamis, hic dinlememistim. sagda solda methini duyuyordum bu aralar. sozleri cok iyi falan diye ozellikle. buldum, listeye attim, dinliyorum ama pek hazzetmedim ya. kizcagiz sarkiyi soylerken pek bi garip hallere girmis gibi. agzini fazla egip bukmus, kasmis sanki kendini ya da fazla relaks olmaya calismis. baska bi sarkisi basladi simdi, bunda oyle degil ama. daha iyi. sozlere dikkat edemiyorum ama. deminki sarki, alisamadim yokluguna'ymis.
----------
bu post yola ciksin artik, ben birazdan devam edeyim.

Etiketler: