zm_ndd

Salı

hot chocolate tea yani cikolata aromali bitki cayini deniyorum. tabii ki adini duyunca heveslenip de iyi seyler umarak almadim, alan kisi ben de degilim zaten. ama madem alinmis denemekten ne cikar, degil mi yani. sicak cikolatanin, kakaonun bolca sulandirilmis hali iste. boyle severmisiniz sicak cikolatayi, kim sever ki.. e oyleyse bunu da pek takdire deger bulmayacaksiniz demek ki. ilk actigimda kokusu biraz da son kullandigimiz kapucinolu tutunun kokusunu andirdi.
ancaak ben bloggera sifremi bunlari yazmak icin girmemistim aslinda. konu su ki, tesadufen gecenlerde bir arkadasima bahsettigim ve turkceye cevrilemez heralde dedigim george perec'in kaybolus (la disparition) adli romani turkcelestirilmis. aynen orijinalinde oldugu gibi hic "e" harfi kullanmadan... ceviren kisi, ursula k. leguin'in "hep yuvaya donmek" kitabini da ceviren cemal yardimci. maalesef elimde baska bilgi yok. internet uzerindeki aramalarim, zaten bildigim bu bilgi disinda baskaca bir bilgi vermedi bana. aslinda 2 gun once falan gazetede okumustum bu haberi. gazeteyi bulamayinca ek bir bilgi olup olmadigini da hatirlayamadim.

Etiketler: